آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آنیتای لپ کشانی

تولدت مبارک

1392/4/31 17:50
نویسنده : مامان مونا
650 بازدید
اشتراک گذاری

 

      گروه گل یاساولین سالروز زمینی شدنت مبارکگروه گل یاس

حالا دیگه یکسال از زمینی شدن فرشته زیبای من میگذره من وبابایی تصمیم گرفتیم امسال برات یه تولد کوچولو بگیریم ویکی دو سال دیگه که بزرگتر شدی یه تولد خوشگل برات بگیریم چون شما الان کوچولو هستی وزود از شلوغی خسته میشی وگریه میکنی.

یه روز جمعه7/4/1392 که همه عمه ها خونه عمه محبوبه دعوت بودن ما هم برای شما کیک گرفتیم واونجا برات تولد گرفتیمniniweblog.com                 

 

تولد آنیتا

اولش یه کم بد اخلاقی کردی وقتی فشفشه ها رو روشن کردیم یه کم گریه کردی انگار ترسیده بودی ولی زود آروم شدی

تولد آنیتا

مامانی، شما عاشق خیار و هندوانه هستی .

niniweblog.com

 

ما اونروز یه عالمه از شما عکس وفیلم گرفتیم حالا چندتاشوبرات میذارم اینجا تا دوستاتم ببینن.

 

niniweblog.com

 

 این هم یه عکس دسته جمعی از شما و بابایی و مامان سادات و مهسا و الهه و ریحانه و محمد امین

 

 

 

 

دختر زیبای من تولدت مبارک انشاالله سالهای سال تولدت رو جشن بگیری .امیدوارم بهترینها نصیبت بشه. از خداوند مهربان برایت سلامتی میخواهم و به خاطر اینکه تورا سالم به من عطا کرده هزاران بار شاکر و قدر دانش هستم . از او میخواهم که فرشته زیبای مرا انسانی مهربان ،صادق،خوش خلق و نیکو کار نماید و زندگی آرامی را برایش رقم بزند.

نیما یوشیج در جشن تولد یکسالگی فرزندش نوشت :

یک بهار ،یک تابستان،یک پاییز و یک زمستان را دیدی از این پس همه چیز تکراریست جز مهربانی.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)